חברת הביטוח גבתה פרמיות שלא כדין וסירבה לשלם למבוטחת תגמולים – ההחלטה התהפכה!

ע.ע. הייתה מבוטחת בביטוח סיעוד דרך קופת חולים, תבעה את הביטוח ושולמה לה גמלת סיעוד חודשית במשך 5 שנים שבהן הייתה במצב סיעודי (2004-2009) ובכך מוצתה הפוליסה.

אלא, שלמרות שמצבה של ע.ע השתפר, חברת הביטוח המשיכה לגבות מהמבוטחת פרמיות חודשיות במשך 6 שנים נוספות.

בשנת 2015 חלה החמרה במצבה הרפואי ובפעם השנייה, היא הפכה לסיעודית.

חברת הביטוח סירבה לשלם לע.ע. בטענה שהפוליסה מוצתה עוד בשנת 2009.

חברת הביטוח “הסכימה”, “לפנים משורת הדין”, להחזיר לה את הפרמיות ששולמו, אך בעזרת עורך דין ממשרדנו שהגיש עבורה תביעה לבית המשפט, ע.ע. קיבלה פיצוי בסך 185,000 ₪ בנוסף להחזר הפרמיות.

אם נדחית על ידי חברת הביטוח, רצוי להסתייע בעורך דין בעל ניסיון בתביעות בביטוח שיוכל להפוך את הדחייה – ולהשיג עבורך את הפיצוי.
ליצירת קשר התקשר/י 073-2291380 או לחצ/י כאן.